Tämä on nukkekoti, minun kotini

   muovinen

   kolmekerroksinen

Tämä on nukkekoti, minun kotini

    koristeineen

    ikkunanpuitteineen

Täällä soi soittorasia

 

Älä koske siihen, älä koske, lapsi

Ole vaiti,

           ole kaunis

Älä sotke sitä, älä juokse, lapsi

Ole sievä,

           ole valmis

 

Tänään meille tulee vieraita

ja minut puetaan

                   punaiseen pitsiin

Minun muoviset hiukseni kammataan

ja jalkani taitetaan

                    sirosti ristiin

Istun hymyillen nojatuolissa

    kuin koristekasvi nurkassa

             ja katson kun kenit ja barbit

                   juo kahvia pienistä kupeista

 

Tämä on nukkekoti, minun kotini

      steriili

      vaaleanpunainen

Tämä on nukkekoti, minun kotini

      täydellinen

      niin yleellinen

Täällä soi soittorasia

 

Päästä minut ulos,

                  päästä minut, äiti

Täällä kaikki

             on kovaa

Anna minun mennä,

                päästä minut, äiti

Olen sisältä pehmeä

 

Oikeaan maailmaan,

                         eläväksi

Oikeaan maailmaan,

                          ihmiseksi

Oikeaan maailmaan.

 

                                                          koru-soittorasia-puinen---b_1408_6a9.jpg